مختصری در مورد دارگان
شهــــــر دارگـان
24 / 12 / 1398برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : ایمان شرافت

دارگان از توابع شهرستان فلاورجان استان اصفهان و جنوب غربی شهر پیربکران واقع شده است .

جمعیت آن 2800 نفر که تشکیل شده از 700خانوار می باشد . مساحت آن ....... متر مربع و درکنار رودخانه زاینده رود قرار گرفته است . بیشتر مساحت آن زیر کشت محصولاتی چون برنج ، گندم ، هلو ، زردآلو و.... میباشد.

از آثار تاریخی آن می توان به امامزادگان واجب التعظیم سید فخرالدین و سیداسداله ،منزل خسرو توکلی ،منزل مصطفی توکلی ، مسجد امام حسن مجتبی (ع) و ..... اشاره کرد .

دارگان در زمان انقلاب و دفاع مقدس فعالیتهای چشم گیری داشته است به طوری که 43 شهید ،300 نفر رزمنده ، ..... جانباز و 2 نفر آزاده تقدیم این نظام و انقلاب کرده است . در قسمت شهدا میتوانید عکسها و مشخصات کلی این عزیزان را مشاهده و مطالعه کنید .

از مکانها و ارگانهای دارگان میتوان به  مسجد امام حسین (ع) ، مسجد امام حسن مجتبی (ع) ، امامزادگان سید فخرالدین و سید اسداله ، حسینیه حضرت علی اصغر (ع) ،کتابخانه عمومی دارگان ، پایگاه های بسیج برادران و خواهران ، کانون فرهنگی انصار الحسین(ع) ، قرض الحسنه شهدا ، پست بانک ، پارکینگ و حسینیه شهدا، مدرسه ابتدایی پسرانه شهید دیالمه و دخترانه مکتب الزهرا ،مدرسه راهنمایی پسرانه شیخ طوسی ،‌مدرسه راهنمایی دخترانه عدالت ، دبیرستان پسرانه لقمان(آموزشگاه امام سجاد «ع») و هیئتهای مذهبی که در لیست موضوعات بیشتر در مورد آنها توضیح داده شده است اشاره کرد . در کل سعی میشود مطالب و عکسهایی که در این وب سایت قرار داده میشود بتواند به شما در شناخت کامل دارگان کمک کند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

خوش آمدید این وب سایت برای شناخت بیشتر در مورد موقعیت جغرافیایی ، بناهای تاریخی ، کشاورزی ، فعالیتهای مذهبی ، فرهنگی ، خدماتی و .... دارگان طراحی شده است
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 294
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 62045
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

type="text/javascript" language="javascript" src="http://night-skin.com/tools/owghat/blue.php">